Luk

Din innovative digitale adgangskontrol løsning

Ukompliceret fleksibilitet med digital nøgleadministration

DoorDing tillader central administration af adgangsrettigheder håndteret af f.eks. receptionen, et callcenter eller outsourcet til en DoorDing partner. Det er ukompliceret at trække adgange tilbage, at tildele nye adgange eller ændre rettigheder for en bruger.

I har fuldstændigt styr på, hvem der har adgang, hvornår. Den nemme administration gør også midlertidige adgange til f.eks. håndværkere eller tidsbegrænsede adgange til rengøringen enkle. Med DoorDing er det slut med fysiske nøgler, der skal returneres efter lån.

Det får du med DoorDing

  • Nemme, digitale nøgler

  • "Zero-touch", 100 % berøringsfri dørtelefon og adgangskontrol

  • Video-dørtelefoni med besøgende via den intuitive DoorDing-app

  • Direkte kontakt til den du skal besøge i stedet for alle i virksomheden eller receptionen

  • Døråbning på afstand uanset hvor I er – kontoret, kantinen eller London

  • Enkel adgangsstyring: Uddele og tilbagetrække nøgler til jeres medarbejdere og leverandører

  • Midlertidige nøgler til fx konsulenter, håndværkere eller rengøring

  • … meget, meget mere

Nu er din receptionist ikke længere låst til modtagelsen for at give en personlig velkomst

På grund af den indbyggede fjernbetjening kan din reception befinde sig hvor som helst og alligevel give en lokal oplevelse. Det er endda enkelt at "outsource" modtagelsen af gæster til et central call-center som vil kunne håndtere flere lokationer og adgange.

Brandet dørtelefon med direkte kontakt til reception, afdelinger eller helt ud til den enkelte medarbejder

DoorDing tillader at I kan brande oplevelsen med jeres eget logo og navn. Løsningen kan ydermere konfigureres til at gæster kan kontakte bestemte afdelinger eller medarbejdere direkte hvis det ønskes.

Det er endda muligt at lave "virtuelle" dørtelefoner med specielle navne og logo'er hvis I har flere funktioner på adressen, f.eks. kontorhoteller, co-work spaces og lignende.